„Co-makership” tervezés

blog

Szeretem a technikát, és több éves tapasztalattal rendelkezem a vegyi anyagok szállítása terén, így rendkívül érdekel, hogy hogyan tehetjük még jobbá eszközeinket. Folyamatosan keresem a kihívásokat, hogy lássam: eszközeink alkalmazásával még hatékonyabban dolgozhatunk-e, és így fenntarthatóbbá tehetjük-e a munkánkat. Az innovációknak és új látásmódoknak köszönhetően új lehetőségek nyílnak meg előttünk anélkül, hogy eszközeink hatékonyabb kihasználása a biztonság és minőség rovására menne. Így például nemrégiben egy beszállítónkkal együtt megvizsgáltam, hogy hogyan tudnánk tovább növelni az új üzemanyag-pótkocsik kapacitását.

A Chemical Logistics részlegünk az üzemanyag szállítása céljából nemrégiben 13 új pótkocsit szerzett be. A Willig elnevezésű németországi gyártónkkal, a Fieten Olie nevű ügyfelünkkel és a Nijhof-Wassink néhány gépjárművezetőjével közösen, „co-makership” keretében tovább fejlesztettük a legújabb pótkocsinkat. Ily módon egy második alrészleg jött létre, ily módon megnövelve az utánfutó használhatóságát és biztonságát. Emellett megvizsgáltuk, hogy növelhető-e a terhelhetőség. Megvizsgáltuk a berendezés szerkezetét, és a kulcsfontosságú pontokon módosítottuk az anyag típusát. Most már karbont is alkalmazunk. Ez egy könnyebb, ugyanakkor erős és megbízható anyag. Az új pótkocsi jelenleg az egyik legnagyobb befogadóképességű eszköz a piacon. Egy elektronikus mérőrendszer és a hozzá kapcsolódó hatékony vezetékezésnek köszönhetően még tovább rövidíthettük a teljes kirakodási időt. Nagyszerű dolog más szakmabelikkel együtt dolgozni a még hatékonyabb szállítmányozásért.

Szerző:  Edwin van Triest
Edwin van Triest | Manager Fuel Distribution

Maradjunk kapcsolatban

Szeretne értesülni a Nijhof-Wassink fejlesztéseiről? Akkor iratkozzon fel hírlevelünkre.

Adjon meg egy érvényes email címet.

Egyetértek a hírlevél elküldésével, és adatvédelmi nyilatkozatot elolvastam.